субота, 4 вересня 2010 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. А саме:
- формування малих груп з урахуванням індивідуальних особливостей мислення та рівня самоспрямованості учнів;
- групи можуть бути сформовані як за спільними типами мислення, так і різними, тобто в одній групі можуть знаходитися і аудиали, і візуали, і кинестетики. Це дасть змогу виконувати різні типи завдання одній групі учнів і розвивати в учнів різні типи мислення.
- для того, щоб одні учні могли допомагати іншим у спрямуванні, бажано формувати  групу учнів з різним рівнем самоспрямування і навичками  самоорганізації;
- учням необхідно надавати план та  засоби самоконтролю над виконанням проекту;
- учням потрібно чітко надавати критерії оцінювання проектів.

1 коментар:

  1. Повністю погоджуюсь з Вами щодо успішної навчальної діяльності через створення груп і диференційованості навчання відповідно типів мислення

    ВідповістиВидалити